Intrebari care ni se pun:

Cum platesc?

• Plata in numerar la sediul nostru din Bucuresti.
• Prin ordin de plata in contul firmei noastre (plata in avans).
• Plata se face doar in baza facturii proforme emise de Mark Gifts, dupa confirmarea telefonica a comenzii.
• In cazul platii in avans, expedierea comenzii se va face numai dupa confirmarea viramentului bancar.
• Plata online cu card de credit/debit.
• Plata ramburs, la primirea coletului. Plata cu cardul se face in conditiile de maxima securitate oferite si garantate de platforma 3D secure, prin LibraPay. intermediul procesatorului de plati Plata ramburs este disponibila pentru comenzile cu valoare de maxim 5000 RON.

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:
a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc'';
c) Poti verifica direct din contul tau statusul comenzii.

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul: (+40) 21 255 7212.

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului.
Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.